به نام تک ستاره عشقم

به وبلاگ ستاره زیبا خوش آمدید.

به نام تک ستاره عشقم

به وبلاگ ستاره زیبا خوش آمدید.

آشپزی

با سلام

بنابه درخواست اکثر عزیزان علاقه مند به این قسمت یعنی( آشپزی ) کتاب اینترنتی آشپزی را در پایین این وبلاگ قرار دادم امیدوارم که همه عزیزان بتوانند نهایت استفاده را از این کتاب ببرند و روزی آشپزباشی معروفی شوند.

به امید موفقیت همه عزیزان

کوچیک همه شما

سارا

نظرات 6 + ارسال نظر
صبور چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 23:29

یک دنیا ممنون از لطفتون و از زحمتی که کشیدید ...

خواهش می کنم دوست صبورم

صبور شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 20:35

میگم که ... چرا نمینویسی آخه ؟ تا حالا N بار سر زدم ولی خبری نیست که نیست !!

سارا سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 14:21

سلام یه سوال دارم شما تدریس شمع سازی به صورت کلاس حضوری هم دارین؟ممنون می شم بهم اطلاع بدین.

نه عزیزم من کلاس ندارم یعنی وقت این کارو ندارم ولی سعی می کنم کارهایی که بلدم ویا از دیگران یاد می گیرم خالصانه و بدون سانسور در اختیار عزیزان قرار دهم
کوچک شما سارا

صبور یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 23:40

دوست جون ... میگم که ... نمیخوای چیزی بنویســــــــــی ؟!

ببخشید خیلی دلم میخواد بنویسم ولی من کارمندم و شغلم اجازه نمی ده زیاد برم رو وبلاگم
والا خودم عاشق این کارم تا حرفهای دلم و ایده هایم را برای اونهایی که هم زبونم هستند در میون بزارم ممنون از اینکه زیاد از و بلاگم دیدن می کنید این کار شما مرا وادار به ادامه وبلاگم می کنه حتی با شرایط کاری زیادم
به امید روزهای بهتر

ندا جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 01:48

سلام
واقعا وب زیبایی داری
لطفا عکسهای آرایش صورت و شنیون و مدل های کوتاهی مو بیشتر بزار
مرسی

چشما ندا خانم خوشکل سعی می کنم این کارو بکنم با کمال تشکر از پیشنهاد جنابعالی

شیما سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 09:33

salam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد