به نام تک ستاره عشقم

به وبلاگ ستاره زیبا خوش آمدید.

به نام تک ستاره عشقم

به وبلاگ ستاره زیبا خوش آمدید.

مدل آرایشی

Join Me @ www.taranehha.avayeno.com
 
 
 
 
Join Me @ www.taranehha.avayeno.com
 
 
Join Me @ www.taranehha.avayeno.com
 
 
Join Me @ www.taranehha.avayeno.com
 
 
نظرات 7 + ارسال نظر
آریا سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 15:13 http://shabeniloofari.blogsky.com

من که نفهمیدم ژورنال لباس و آرایش بو د یا ژورنال زیبایی
اما زیبا بود

موفق باشی

سلام عزیزم
خسته نباشید مهم نیست که شما بفهمید این ژورنال لباس است یا آرایش مهم این است و هدف من هم همین است که بیننده محترم از دیدن وبلاگ لذت ببرد و واقعاْ دنبال هر چیزی که هست پیدا کند. در ضمن خیلی ممنون که به من سر زدی و بدون نظر هم رد نشدی.
مرصی
کوچک شما
سارا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 15:18 http://www.wall.blogsky.com

سلام
زیبایی چیزیه کهخدا بهنهوی به مخلوقاتش داده.فقط نبایدمغروره زیبایی بشیم زیرا همینطور که داده از مون می گیره.

سلام
بله حرف شما کاملاْ منطقی می باشد بنده نیز با شما هم عقیده می باشم.
متشکرم از اینکه به من سر زدی
کوچک شما
سارا

Zahra چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 20:25

shoma ke hamechi ra az in var va oun var barmidari hadeaghal amanat dari konid va begin ke az che siti. be khoda hichi azatoon kam nemishe. aman az daste ma Iraniaye Dozd!!!!!!

سلام.
خدمت دوست عزیزم.
ببینید شما بیننده محترم حق ندارین به ایرانی ها تهمت بزنید البته من نمی خواستم تند حرف بزنم این شما بودید که مجبورم کردید یک ضرب المثلی هست که میگن کافر همه را کیش خود می داند.
به من چه که شما نقطه ضعف دارین و نمی توانید بفهمید که من از کدام سایت زدم.
و من اصلاْ دزدی نکردم این شما هستید که دزدید و همه را هم دزد می بینید. من در سایت های مختلفی عضو هستم و برایم ارسال می شوند .
در ضمن برایتان توضیح می دهم که از کجا بفهمید که مال کدام سایت است اول روی عکس کلیلک راست کرده و آدرس را نگاه کنید.
البته می بخشید من واقعاْ از شما معذرت می خواهم و لی باید با هر کس به زبان مادری خودش حرف زد و من هم فکر کردم زبان مادری شما دری وری می باشد.
کوچک شما
سارا کوچولو

سامان پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 03:36 http://www.mirs.blogfa.com

سلام سارا جان
مدلای وبلاگت نامبر وانن
یه سری به وب ما هم بزن (ولی در مورد مدل و اینجور چیزا نیست )
شاد باشی
یا علی مدد......

سلام.
خیلی ممنون شما همتون به من لطف دارین امیدوارم که با کمک شما عزیزان بهتر از این هم بشود
کوچک شما
سارا

مهسا پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 10:22

واقعا گل کاشتی خیلی با حاله

سلام.
خواهش می کنم. این نظر لطف شماست خیلی ممنون که به من سر زدی و بی نظر رد نشدید.
کوچک شما
سارا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 10:58

سلام
واقعا عالی بود غلط می کنن با خودشان هر چی می گن

سلام.
دوست عزیزم نباید چنین حرفی را به زبان آورد فقط با ید با هر کس به زبان خودش حرف زد
خدافظ
کوچک شما
سارا

Zahra سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 20:40

salam
fekr mikonam behtareh begin az che siti barmidarin masalaa Ashpaizhatoon ke inghadr hame azatoon tashakor mikonan az yek sitieh be name Chencheneh, ke man yeki az binandehaye dayemish hastam. az inke yek nafar bi hich zahmati az kareh yeki dige estefadeh kone hamchin akhlaghe khoshi baram nemimoneh ke beghole shoma dari vari nagam. va az ounjayee ke didam in kar bishtar byne ma IRaniha rayeje bazam migam ke ma Iraniaha aadat darim az zahmate digaran moft estefadeh konim.
natars khaharjan motmaen bash bazam azat tashakor khahand kard . negarane az dast dadane TAshvighha nabash.
dar zemn MERCI ba SIN ast na ba SAAD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد